Â
Graphite Amsterdam - the Netherlands
Â
When will I receive the QR code?
On the day of booking you will receive the QR code by whatsapp message
and the location will be sent before 6 p.m. that day.
Â
Where is the restaurant located?
Our restaurant is located in the center of Amsterdam,
in a side street of the Rembrandt Square.
On the day of booking you will receive a message by whatsapp
sent to the location before 6 p.m. that day.
Â
Where can I park?
You can park within walking distance in The Bank (Amstelstraat 12)
or under the Stopera (Waterlooplein 28). We do not have a valet parking service.
Â
Do you have a valet parking service?
We do not have a valet parking service.
You can park within walking distance in The Bank (Amstelstraat 12)
or under the Stopera (Waterlooplein 28).
Â
How can I reach you?
We are open from Wednesday to Saturday.
You can reach us by phone on Wednesday to Saturday from 12:00 to 16:00.
You can message us via Whatsapp 24/7 (the answer will follow asap).
You can message us by e-mail 24/7 (the answer will follow asap).
You can visit our website for reservations or to put yourself on the waiting list.
Also for our menu and further information.
Â
What does the restaurant look like?
We do not distribute photos of the interior of our restaurant.
We also kindly ask our guests not to take pictures of the interior of the restaurant.
Not because it's very special, but because we like the SpeakEasy character
of our restaurant in this way.
Â
Can we have an drink in the bar?
Unfortunately we don't have a bar area.
Nice tips for an aperitif somewhere else:
Door74 or Freddy's Bar.
Â
Can I still change the menu I choose when booking?
Yes. On the day itself you will receive a whatsapp message with not only the QR code,
but all other things will also be checked with you again.
Think of the number of chosen preparations, dietary requirements and details.
If you then wish to adjust the number of preparations, you can indicate this at that time.
Â
I have a dinner voucher that is about to expire, can you extend the expiration date?
If you have a dinner voucher with an end date, it is no longer valid after the end date.
That is, you can no longer make a booking after the end date.
So make sure you make a booking before the dinner voucher expires,
the date for which you book, i.e. the date on which you come to eat with us,
can
Wanneer krijg ik de QR code?
Op de dag van de boeking krijgt u per whatsapp bericht de QR code
en de lokatie toegestuurd, voor 18.00 uur die dag.
Â
Waar is het restaurant gevestigd?
Ons restaurant is gevestigd in het centrum van Amsterdam,
in een zijstraat van het Rembrandt Plein.
Op de dag van de boeking krijgt u per whatsapp bericht
de lokatie toegestuurd, voor 18.00 uur die dag.
Â
Waar kan ik parkeren?
U kunt parkeren op loopafstand in The Bank (Amstelstraat 12)
of onder de Stopera (Waterlooplein 28). Wij hebben geen valet parking service.
Â
Heeft u een valet parking service?
Wij hebben geen valet parking service.
U kunt parkeren op loopafstand in The Bank (Amstelstraat 12)
of onder de Stopera (Waterlooplein 28).
Â
Hoe kan u u bereiken?
Wij zijn geopend op woensdag tm zaterdag.
U kunt ons telefonisch bereiken op woensdag tm zaterdag van 12.00 tot 16.00 uur.
U kunt ons per Whatsapp berichten 24/7 (het antwoord volgt zsm).
U kunt ons per e-mail berichten 24/7 (het antwoord volgt zsm).
U kunt op onze website terecht voor reserveringen of om uzelf op de reservelijst te plaatsen.
Tevens voor onze menukaart en verdere informatie.
Â
Hoe ziet het restaurant eruit?
Wij verspreiden geen foto's van het interieur van ons restaurant.
Wij verzoeken onze gasten ook vriendelijk geen foto's te maken van het interieur van het restaurant.
Niet omdat het heel bijzonder is, maar omdat wij het leuk
vinden om het SpeakEasy karakter van ons restaurant op deze manier uit te dragen.
Â
Kunnen wij een aperitief drinken in de bar?
Wij hebben helaas geen bar waar u een drankje kunt drinken.
Leuke tips voor een aperitief ergens anders:
Door 74 of Freddy's Bar.
Â
Het menu welke ik kies bij de boeking, kan ik die nog wijzigen?
Ja. Op de dag zelf krijgt u een whatsapp bericht met niet alleen de QR code,
maar ook worden alle overige dingen dan nogmaals met u gecheckt.
Denk hierbij aan het aantal gekozen bereidingen, dieetwensen en bijzonderheden.
Mocht u dan het aantal bereidingen willen aanpassen, dan kunt u dat op dat moment aangeven.
Â
Ik heb een dinervoucher die bijna verloopt, kunt u de einddatum verlengen?
Als u een dinervoucher heeft met een einddatum, dan is deze na de einddatum niet meer geldig.
Dat wil zeggen, u kunt er na de einddatum geen boeking meer mee maken.
Zorg dus dat u een boeking maakt voor het verlopen van de dinervoucher,
de datum waarvoor u boekt, dus de datum waarop u bij ons komt eten,
kan ook een datum zijn na de verloopdatum.
Weet u nog niet zeker wanneer u wilt komen?
Maakt u dan alsnog een boeking,
want u kunt de boeking daarna altijd weer verplaatsen.
Voorbeeld:
Uw dinervoucher is geldig tot 1 oktober 2022.
Maakt u dan voor 1 oktober 2022 een boeking.
De datum waarop u komt dineren kan een datum
na 1 oktober 2022 zijn (zoals bijvoorbeeld 2 maart 2023).
Â
Ik heb een allergie. Kunt u daar rekening mee houden?
Ja. Indien u dit minimaal 24 uur voor uw arriveren bij ons aangeeft.
Last minute allergieen of dieetwensen kunnen wij helaas niet meer voor u verwerken.
Â
Ik ben vegan. Kunt u daar rekening mee houden?
Ja. Indien u dit mimaal 24 uur voor uw arriveren bij ons aangeeft.
Last minute allergieen of dieetwensen kunnen wij helaas niet meer voor u verwerken.
Â
Ik zie de aangegeven dieetwensen / allergien niet terug in mijn boekingsbevestiging.
Dat klopt. De opmerkingen die u heeft ingevuld bij het maken van de boeking,
ziet u zelf nergens nog een keer terug.
Deze worden op de dag zelf per whatsapp nogmaals met u gecheckt.
Â
Is het niet heel veel? 10, 12 of 15 bereidingen?
Dit is natuurlijk afhankelijk van een aantal factoren.
Maar gemiddeld kunt u het 10 bereidingen menu vergelijken
met een "normaal" 5 gangen menu
het 12 bereidingen menu met en "normaal" 6 gangen menu
het 15 bereidingen menu met een "normaal" 8 gangen menu.
Zowel qua hoeveelheid als qua tijdsbestek.
Â
Hoe lang duurt een menu?
Dit is natuurlijk afhankelijk van een aantal factoren.
Maar gemiddeld kunt u het 10 bereidingen menu vergelijken
met een "normaal" 5 gangen menu,
het 12 bereidingen menu met en "normaal" 6 gangen menu,
het 15 bereidingen menu met een "normaal" 8 gangen menu.
Zowel qua hoeveelheid als qua tijdsbestek.
Â
Wij moeten op tijd weer vertrekken. Is dat mogelijk?
Ja. Geef gerust bij uw boeking aan dat u op een bepaald tijdstip weg moet.
Dan houden wij daar graag rekening mee.
Â
Kunnen wij verschillende menu's per tafel bestellen?
Nee. Alle gasten aan uw tafel bestellen hetzelfde menu.
Â
Ik kan niet meer boeken. Kan ik op een reservelijst worden geplaatst?
Ja.
U kunt u zelf op de reservelijst plaatsen via de reserveringstool op onze website.
Iedereen die op de reservelijst staat voor die dag, krijgt, zodra er een tafel
beschikbaar komt, tegelijk een bericht. Wie als eerste boekt, heeft de tafel.
Â
Ik sta op de reservelijst. Maak ik dan kans op een tafel?
Ja.
Iedereen die op de reservelijst staat voor die dag, krijgt,
zodra er een tafel beschikbaar komt, tegelijk een bericht.
Wie als eerste boekt, heeft de tafel.
Â
Is er een dresscode?
Nee. Come as you are.
Â
Heeft uw restaurant airconditioning?
Ja. Dus neem voor de zekerheid een vestje mee ;)
Â
Is uw restaurant rolstoel toegankelijk?
Er zijn enkele hoge drempels / opstappen (tot ca 30cm) in ons restaurant.
Alle doorgangen zijn van normaal formaat.
Er is geen speciaal invalidentoilet aanwezig.
Â
Staat de muziek erg hard?
Nee. De muziek staat zeker harder dan dat u in een gemiddeld
Michelinsterren restaurant gewend bent.
Maar u kunt elkaar gewoon goed verstaan aan tafel.
Â
Is er een DJ in uw restaurant?
Soms. Sommige avonden is er een live DJ die swingende background music draait.
De muziek is niet overheersender dan normaal gesproken zonder DJ.
Â
Is het erg donker in uw restaurant?
Nee. Het licht staat zeker op een sfeervolle stand,
en uw ogen moeten wellicht even wennen als het buiten nog licht is
en u komt ons restaurant binnen, maar donkerder
dan standje sfeervol is het zeker niet.
Â
Is uw restaurant geschikt voor kinderen?
Nee. Ons restaurant is niet geschikt voor kinderen.
Â
Kan ik een hond meenemen?
Nee. Honden (of andere levende dieren) zijn in ons restaurant niet toegestaan.
Dit omdat wij koken in het restaurant zelf.
Â
Â