Wanneer krijg ik de QR code?
Op de dag van de boeking krijgt u per whatsapp bericht de QR code
en de lokatie toegestuurd, voor 18.00 uur die dag.
Â
Waar is het restaurant gevestigd?
Ons restaurant is gevestigd in het centrum van Amsterdam,
in een zijstraat van het Rembrandt Plein.
Op de dag van de boeking krijgt u per whatsapp bericht
de lokatie toegestuurd, voor 18.00 uur die dag.
Â
Waar kan ik parkeren?
U kunt parkeren op loopafstand in The Bank (Amstelstraat 12)
of onder de Stopera (Waterlooplein 28). Wij hebben geen valet parking service.
Â
Heeft u een valet parking service?
Wij hebben geen valet parking service.
U kunt parkeren op loopafstand in The Bank (Amstelstraat 12)
of onder de Stopera (Waterlooplein 28).
Â
Hoe kan u u bereiken?
Wij zijn geopend op woensdag tm zaterdag.
U kunt ons telefonisch bereiken op woensdag tm zaterdag van 12.00 tot 16.00 uur.
U kunt ons per Whatsapp berichten 24/7 (het antwoord volgt zsm).
U kunt ons per e-mail berichten 24/7 (het antwoord volgt zsm).
U kunt op onze website terecht voor reserveringen of om uzelf op de reservelijst te plaatsen.
Tevens voor onze menukaart en verdere informatie.
Â
Hoe ziet het restaurant eruit?
Wij verspreiden geen foto's van ons restaurant
en vragen onze gasten vriendelijk om ook geen foto's
te maken van het restaurantgedeelte. Niet omdat het heel bijzonder is,
maar omdat wij het leuk vinden om het SpeakEasy karakter
van ons restaurant op deze manier uit te dragen.
Maar maak gerust foto's van de gerechten,
de dranken en van elkaar als jullie dat willen!
Ons restaurant heeft een clubby setting,
waar de muziek wat harder en het licht wat zachter staat.
Â
Kunnen wij een aperitief drinken in de bar?
Wij hebben helaas geen bar waar u een drankje kunt drinken.
Leuke tips voor een aperitief ergens anders:
Door 74 of Freddy's Bar.
Â
Wijn arrangementen
Wij serveren geen wine&food pairings of wijnarrangementen.
Wij hebben een aantal wijnen per glas en uiteraard een uitgebreide wijnkaart.
Â
Het menu welke ik kies bij de boeking, kan ik die nog wijzigen?
Ja. Op de dag zelf krijgt u een whatsapp bericht met niet alleen de QR code,
maar ook worden alle overige dingen dan nogmaals met u gecheckt.
Denk hierbij aan het aantal gekozen bereidingen, dieetwensen en bijzonderheden.
Mocht u dan het aantal bereidingen willen aanpassen, dan kunt u dat op dat moment aangeven.
Indien u tijdens het diner toch wilt overschakelen naar minder gangen, dan moeten wij helaas wel het gehele oorspronkelijk gekozen menu in rekening brengen. Wilt u ter plaatse juist het menu uitbreiden? Dat kan, ivm de opbouw van het menu, tot na de 2e gang worden doorgegeven.Â
Â
HELP!
Ik zit vol en wil minder gangen
Indien u tijdens het diner toch wilt overschakelen naar minder gangen, of de porties wilt halveren, dan moeten wij helaas wel het gehele oorspronkelijk gekozen menu in rekening brengen. Dit omdat de gerechten dan inmiddels al voor een groot gedeelte voor u zijn voorbereidt, en wij deze niet kunnen hergebruiken.
Â
Ik wil mijn menu uitbreiden!
Indien u tijdens het diner toch wilt overschakelen naar meer gangen,  dan kunt u dat doorgeven aan ons team. Doe dit, ivm de opbouw van het menu, wel voor de 3e gang wordt geserveerd.Â
Â
Ik heb een dinervoucher die bijna verloopt, kunt u de einddatum verlengen?
Als u een dinervoucher heeft met een einddatum, dan is deze na de einddatum niet meer geldig.
Dat wil zeggen, u kunt er na de einddatum geen boeking meer mee maken.
Zorg dus dat u een boeking maakt voor het verlopen van de dinervoucher,
de datum waarvoor u boekt, dus de datum waarop u bij ons komt eten,
kan ook een datum zijn na de verloopdatum.
Weet u nog niet zeker wanneer u wilt komen?
Maakt u dan alsnog een boeking,
want u kunt de boeking daarna altijd weer verplaatsen.
Voorbeeld:
Uw dinervoucher is geldig tot 1 oktober 2022.
Maakt u dan voor 1 oktober 2022 een boeking.
De datum waarop u komt dineren kan een datum
na 1 oktober 2022 zijn (zoals bijvoorbeeld 2 maart 2023).
Â
Ik heb een allergie. Kunt u daar rekening mee houden?
Ja. Indien u dit minimaal 24 uur voor uw arriveren bij ons aangeeft.
Last minute allergieen of dieetwensen kunnen wij helaas niet meer voor u verwerken.
Â
Ik ben vegan. Kunt u daar rekening mee houden?
Ja. Indien u dit mimaal 24 uur voor uw arriveren bij ons aangeeft.
Last minute allergieen of dieetwensen kunnen wij helaas niet meer voor u verwerken.
Â
Ik zie de aangegeven dieetwensen / allergien niet terug in mijn boekingsbevestiging.
Dat klopt. De opmerkingen die u heeft ingevuld bij het maken van de boeking,
ziet u zelf nergens nog een keer terug.
Deze worden op de dag zelf per whatsapp nogmaals met u gecheckt.
Â
Is het niet heel veel? 10, 12 of 15 bereidingen?
Dit is natuurlijk afhankelijk van een aantal factoren.
Maar gemiddeld kunt u het 10 bereidingen menu vergelijken
met een "normaal" 5 gangen menu
het 12 bereidingen menu met en "normaal" 6 gangen menu
het 15 bereidingen menu met een "normaal" 8 gangen menu.
Zowel qua hoeveelheid als qua tijdsbestek.
Â
Hoe lang duurt een menu?
Dit is natuurlijk afhankelijk van een aantal factoren.
Maar gemiddeld kunt u het 10 bereidingen menu vergelijken
met een "normaal" 5 gangen menu,
het 12 bereidingen menu met en "normaal" 6 gangen menu,
het 15 bereidingen menu met een "normaal" 8 gangen menu.
Zowel qua hoeveelheid als qua tijdsbestek.
Â
Wij moeten op tijd weer vertrekken. Is dat mogelijk?
Ja. Geef gerust bij uw boeking aan dat u op een bepaald tijdstip weg moet.
Dan houden wij daar graag rekening mee.
Â
Kunnen wij verschillende menu's per tafel bestellen?
Nee. Alle gasten aan uw tafel bestellen hetzelfde menu.
Â
Ik kan niet meer boeken. Kan ik op een reservelijst worden geplaatst?
Ja.
U kunt u zelf op de reservelijst plaatsen via de reserveringstool op onze website.
Iedereen die op de reservelijst staat voor die dag, krijgt, zodra er een tafel
beschikbaar komt, tegelijk een bericht. Wie als eerste boekt, heeft de tafel.
Â
Ik sta op de reservelijst. Maak ik dan kans op een tafel?
Ja.
Iedereen die op de reservelijst staat voor die dag, krijgt,
zodra er een tafel beschikbaar komt, tegelijk een bericht.
Wie als eerste boekt, heeft de tafel.
Â
Is er een dresscode?
Nee. Come as you are.
Â
Heeft uw restaurant airconditioning?
Ja. Dus neem voor de zekerheid een vestje mee ;)
Â
Is uw restaurant rolstoel toegankelijk?
Er zijn enkele hoge drempels / opstappen (tot ca 30cm) in ons restaurant.
Alle doorgangen zijn van normaal formaat.
Er is geen speciaal invalidentoilet aanwezig.
Â
Staat de muziek erg hard?
Nee. De muziek staat zeker harder dan dat u in een gemiddeld
Michelinsterren restaurant gewend bent.
Maar u kunt elkaar gewoon goed verstaan aan tafel.
Â
Is er een DJ in uw restaurant?
Soms. Sommige avonden is er een live DJ die swingende background music draait.
De muziek is niet overheersender dan normaal gesproken zonder DJ.
Â
Is het erg donker in uw restaurant?
Nee. Het licht staat zeker op een sfeervolle stand,
en uw ogen moeten wellicht even wennen als het buiten nog licht is
en u komt ons restaurant binnen, maar donkerder
dan standje sfeervol is het zeker niet.
Â
Is uw restaurant geschikt voor kinderen?
Nee. Ons restaurant is niet geschikt voor kinderen.
Â
Kan ik een hond meenemen?
Nee. Honden (of andere levende dieren) zijn in ons restaurant niet toegestaan.
Dit omdat wij koken in het restaurant zelf.